Continuem reunint-nos!

Hola a totes. Què tal va tot?

Ara fa temps que nos ens veiem tots plegats. A alguns us he vist passar davant meu. La
majoria m’heu mirat, amb una certa tristor pel que podia ésser i no ens van deixar. D’altres us
hi heu estat més estona i us heu parat a xerrar amb aquestes “personetes” (els segurates) que
ara m’habiten, i hi ha alguns que encara no han pogut passar a veure’m.

Em consta que heu anat fent coses durant aquests aproximadament 2 mesos per
tal que tota aquella activitat que ens va dur a viure uns dies meravellosos, plens d’il·lusions,
lluitant perquè les meves entranyes fossin usades per allò pel que jo de veritat volia, per
donar aixopluc a aquelles que ho necessiten i no per allò que volien els meus pares, que era
especular i continuar creant desigualtats junt amb d’altres com jo, que som fets servir per allò
que no volem!

Bé, gent, que m’exalto i el motiu d’escriure aquesta carta no és el de posar-me de
mala llet. Ara fa unes setmanes al diari la Directa es va publicar un article sobre l’avi dels meus
pares. El meu besavi. Allà es podia veure que no eren bona gent. Sembla ser que els “papes”
tampoc ho són i d’entre totes les novetats que han anat arribant amb la nova entrada de l’any,
n’hi ha una que em fa molta ràbia i la vull compartir amb totes vosaltres: Resulta que no en
tenien prou amb no deixar-me ser el que jo volia i fer servir la violència per assegurar-se que
seguiria el camí “correcte”, ara, conjuntament amb una “professional”, una … com en diuen?
… ah sí, jutgessa, una que treballa a un tal JUTJAT D’INSTRUCCIÓ Nº 23 DE LA CIUTAT DE LA
INJUSTÍCIA, han decidit que 3 de vosaltres que em fèieu suport des de la porta del carrer i 13
persones que també ho fèieu des de dins meu, poseu ser culpables d’USURPAR-ME I CAUSAR-
ME DANYS MATERIALS.

Tres d’aquestes companyes aniran a declarar en qualitat d’imputats el proper 15 de
febrer i possiblement, la resta, ho faci el mateix dia o a la vora.

Bé, com que a mi no em deixen moure’m per anar a dir la veritat sobre tot plegat i el
que realment vull, us convido a que us passeu el proper dimarts per l’Espai Obert (c/ Violant d’Hongria, 71. Metro L5-Badal, L1-Plaça Sants, L3-Les Corts) a les 20h i
entre totes ajudeu a que aquest projecte que durant uns dies va funcionar dins meu, no mori i
es reprodueixi dins d’algun o alguna que, com jo estem esperant per poder donar l’ús pel que
legítimament vam créixer. Entre altres coses, estem preparant pel diumenge 26 de febrer una trobada d’afectats per l’habitatge de Sants i proximitats que pretén ser un
espai on compartir els nostres problemes, per tal de pensar i organitzar
col·lectivament les solucions. La trobada es durà a terme en format de taller i
de debat, i s’oferirà un dinar popular.

Res més, recordar-vos que ha sigut un plaer haver conviscut amb totes vosaltres i que
ara més que mai és moment de tornar-nos a trobar (algunes no hi podrem ser presencialment
jejeje) i continuar amb el projecte Habitatge 18N que ha anat, va i anirà molt més enllà de les
meves portes i parets.

Petons i abraçades a totes!
Habitatge18N

Deixa un comentari

